Ledare/administratör?
Logga in på SportAdmin här
Medlem/målsman?
Logga in på Mina sidor här
Vill bara påminna om att det inte är någon träning imorgon (långfredag). Nästa vecka är det träning som vanligt för dem som är hemma och vill träna.
/Ledarna